Gepost door: Mieke | 16 maart 2008

Bd

En jawel hoor… het is weer die tijd van het jaar. Alle bonnetjes, rekeningoverzichten, jaaroverzichten, WOZ-briefjes en meer van dat soort gedoe moet boven tafel. En niet zomaar boven tafel. Neee… chronologisch en gerangschikt. Zucht.

No time like the present to take action. Ik stuur een brief naar de Bd om aan te geven dat ik niet meer onderneem. Nou ja… ik onderneem nog wel… heel veel… maar niet meer voor mijn bedrijfje. En een brief naar de Kvk. Zelfde verhaal.

Mocht er iemand voorbij komen die een opdracht heeft, een leuke, dan is ie nog steeds welkom. Ik ga er alleen zelf niet meer achteraan. Volgens mij valt het onder inkomsten uit nevenactiviteiten. Mijn fijne baan als basis. Bedrijf als hobby.

Kan ik volgende keer de hele bende van het Bd gewoon weer

lekker zelluf!


Geef een reactie

Categorieën

