Gepost door: Mieke | 2 maart 2008

DFDS

Inmiddels heb ik er 3 weken op zitten bij DFDS. De werkdruk ligt er erg hoog. Veel moet ad hoc gebeuren en ondertussen lopen de gewone werkzaamheden door uiteraard. De collega’s zijn top. Echt een team dat gaat voor een gezamenlijk doel. Dat werkt goed.

Ik vind het heel erg fijn om er te werken. Ik kan er scherpe teksten kwijt. Creativiteit wordt er gewaardeerd. Webmarketing is er natuurlijk een vast onderdeel van de werkzaamheden en binnenkort gaan we invulling geven aan de nieuwe website die eind dit jaar wordt gelaunched. Ook weer erg spannend. Vanavond vlieg ik naar het hoofdkantoor in Kopenhagen. Morgen horen we alles over het nieuwe systeem en de standaarden voor wat betreft copywriting. Ik kijk er sowieso naar uit om de mensen die ik aan de lijn heb gehad even persoonlijk een hand te geven.

Tegelijkertijd is het zo wennen. Afgelopen jaren ben ik bezig geweest met Outbox en mijn eigen toko. Nu krijg ik betaald om het werk te doen, dat ik als zelfstandige deed. Als ik thuis ben… ben ik thuis. Geen Outbox. Geen nieuwe briljante plannen uitwerken. Maar gewoon thuis. Ik ben daar nog een beetje onrustig van. Ik vind het fijn, maar het is echt nog even wennen.

Er staat nog een cursus Joomla op de planning en ik ben bezig om Photoshop onder de knie te krijgen… tot de onrust is omgeslagen naar het gevoel dat dat allemaal nog steeds heel leuk is.

Om als hobby te doen.


Geef een reactie

Categorieën

