Gepost door: Mieke | 10 februari 2008

Morgen

Morgen ga ik beginnen bij DFDS… spannend. Best wel een beetje.

Het afscheid bij MEE viel me zwaarder dan verwacht. Ik nam niet alleen afscheid van hele lieve collega’s, maar ook van mijn secretaresse bestaan. Ik heb er goed werk geleverd. Ik ben gevraagd of ik er wilde blijven. Ik heb er veranderingen doorgevoerd waar iedereen blij mee was. Processen versimpeld. Mensen Outlook bijgebracht. En ik heb een handboek achtergelaten waar mijn opvolgster direct mee van start kan. Inderdaad, ik ben trots op wat ik gedaan heb.

Ik ken mijn beperkingen. Het is benoemd. Ik heb er hard voor gewerkt. En het is me gelukt, ik kan er prima mee functioneren. Zo goed, dat me zelfs verteld is, dat ik altijd terug mag komen, wanneer ik dat zou willen. Ik hoef maar te bellen.

Ik ben een rijk mens. Dat hoofdstuk heb ik met verve afgesloten. En ik sta letterlijk aan de vooravond van een baan die ik waanzinnig vind en waar ik alle sterke punten voluit op kan botvieren.

Dus bij deze zwaai ik het verleden gedag, met een glimlach van oor tot oor. En kijk ik met heel veel plezier en enthousiasme naar de toekomst. Kom maar op, ik weet wat ik kan!


Responses

  1. Mieke,

    heel veel succes morgen met je nieuwe baan. Ik hoop dat dit de baan voor je is waar je heel gelukkig mee wordt,

    groetjes Hildie

  2. Dank je wel! Lief van je. Ik wist niet dat je meelas.🙂

    Groetjes,
    Mieke


Geef een reactie

Categorieën

