Gepost door: Mieke | 4 januari 2008

Balletjes

31 januari loopt mijn overeenkomst af bij MEE. Ik voel wel een beetje aan dat me gevraagd zal worden of ik iets langer wil blijven. Op zich wil ik dat wel, maar niet te lang.

De leuke dingen staan op me te wachten om de hoek. Nieuwe opdrachten als freelancer. Nieuwe banen met een mooie uitdaging. En misschien zelfs wel als freelancer in opdracht van MEE.

Welk balletje zal er gaan vallen? En waar rolt het naartoe?

Volgende keer meer. Same greattime. Same greatchannel.


Geef een reactie

Categorieën

