Gepost door: Mieke | 16 december 2007

MEE

MEE is een geweldige organisatie. Hoewel het werk niet is wat ik uiteindelijk wil, is het wel het soort bedrijf waar ik me heel prettig bij voel. Geloof het of niet, maar dit is één van de weinige secretaressebanen die ik heb gehad, waar ik het gevoel heb dat ik met de managers werk, in plaats van voor ze. Ik zorg voor hen, zorg dat de papieren klaar liggen als ze weer eens met een rood hoofd de deur uit moeten rennen. En zij waarderen het als ik mijn inbreng uitspreek. Zelfs zover, dat ze gaan kijken of ik in een project een rol kan gaan spelen op freelance basis.

En Mieke zou Mieke niet zijn als ik niet met een creatieve blik zou kijken naar de arbeidsintegratie van de doelgroep van het bedrijf. Een hele mooie website, geschoeid op een sociale leest. Volgende week gooi ik de bal wat hoger op. Ik ben heel erg nieuwsgierig hoe die bal opgevangen wordt.


Geef een reactie

Categorieën

