Gepost door: Mieke | 24 november 2007

Baan

Gisteren eerst even gebeld naar het ziekenhuis. Er zat nog niet veel verandering in de situatie. Een dagje vol onderzoeken.

Om 1 uur had ik een sollicitatiegesprek bij MEE. Een organisatie die mensen met een handicap helpt. In de breedste zin van het woord. Ze zochten een management assistent tot 31 januari. Ik wilde eigenlijk niet meer terug in die functie. Aan de andere kant, ik ben dringend op zoek naar een baan. Ik heb affiniteit met de organisatie. Ik heb de taken al honderd keer gedaan. En twee maanden zijn goed te overzien. Het klikte erg goed met de manager. En ik heb er eigenlijk wel weer heel veel zin in.

Dit alles wel op voorwaarde dat ik dinsdag op gesprek kan voor de functie van mailmarketeer. Dat was geen probleem.

Oftewel, baan en last but not least inkomen. Pfiew… behoorlijke last van mijn schouders.


Geef een reactie

Categorieën

