Gepost door: Mieke | 19 november 2007

Grmbl

Vrijdag was ik naar Hoorn gereden. Ik had daar een afspraak. Toen ik een schuine tegel opreed, richting de parkeervakken kon ik ineens geen kant meer op. Daarnaast maakte de auto een wel erg stoer geluid. De alarmbellen gingen al rinkelen. Deja vu aan de Ford.

Ik stapte uit en jawel. Het middenstuk van de uitlaat stond als een winkelhaak onder de auto. Een goedgemikte schop en ik kon weer rijden. Maar het stoere formule1 geluid bleef. Grmbl… deja vu aan de rekening stond me ineens ook weer helder voor de geest.

Thuisgekomen lag er een blauwe envelop op de mat. Een aanslag over 2005. Ik zeg naar eer en geweten dat ik toen die aanslag ter goeder trouw heb ingevuld. We zaten toen middenin een verhuizing. Achteraf blijk ik toen 1 jaaropgave over het hoofd te hebben gezien. Naheffing (heet dat fiscaal gezien zo?) van bijna 2000 euro. Nog meer grmbl.

De wanhoop overviel me wel even.


Geef een reactie

Categorieën

