Gepost door: Mieke | 13 november 2007

Prrrrttt… hap.

Gisteren ben ik bij een bureau langs geweest om kennis te maken. Ik had gereageerd op 2 vacatures. Ik werd ontvangen door een heel leuk meisje. Enthousiast, fris. Gelukkig, geen kramp in mijn kaken dit keer van de beleefde glimlach. Ik vond het echt een prettig gesprek.

Ze had me al voorgesteld en het is nu afwachten op de reactie van het bedrijf. Vandaag kreeg ik heel attent een telefoontje dat ze nog niets wist, maar dat ze morgen terugkoppeling verwachtte. Zo kan dat dus ook.

Morgen weer zo’n bezoekje bij een dergelijk bureau.

Er staan voldoende lijntjes uit.

Het is nu afwachten op wat er gaat happen.


Geef een reactie

Categorieën

