Gepost door: Mieke | 11 november 2007

Vrijdagavond

Vrijdag zijn we naar Anne en Paul geweest. Wat zijn dat toch een lieve mensen. Echt twee schatten. Ik voel me heel gelukkig, dat het ook nog familie is.

Zussen Anne is mijn zusje. We schelen een kleine 6 jaar van elkaar. Vroeger konden we elkaar ontzettend dwars zitten. En tegelijkertijd van elkaar houden zoals zussen dat doen. Ik was en keer zo boos, dat ik de schep uit de suiker heb gepakt en een volle schep in d’r haar heb gekieperd. Waar gebeurd.

Maar ik vond het ook heerlijk als ze aan het kletsen was. Die gave heeft ze bij haar geboorte meegekregen. Kletsen over niks, zonder onzin te vertellen. Maar ook haarfijn uitleggen, wat ze zinnig vindt.

Mooi met z’n 2 Ze wonen in het huis van mijn opa en oma. Die gingen zelf naar een mooie flat. Ze hebben het huis compleet aangepakt. De keuken is nieuw. De badkamer is nieuw. Alleen de kozijnen herinneren binnen nog duidelijk aan het huisje dat het ooit was.

Ze hebben het heel goed voor elkaar met z’n twee. Al zo lang gelukkig met elkaar. Mooie toekomstplannen voor mooie avonturen. Ik ben trots op ze.

Heel trots.


Geef een reactie

Categorieën

