Gepost door: Mieke | 8 november 2007

Hmm…

Voor de baan waar ik in een eerdere post over schreef ben ik afgewezen. Ze vonden niet dat ik overkwam als iemand met leidinggevende capaciteiten.

Hmmm… Voor de baan hoefde ik alleen leiding te geven als de manager weg was. Daarnaast had ik wel coordinerende taken. Dat heb ik in eerdere banen ook gedaan en dat gaat me goed af.

Gesprek Ik vond de afwijzing een beetje raar. Iedereen mag zijn mening hebben. Zij zitten aan de selecterende kant, dus ze stellen de criteria op en beslissen. Aan de andere kant hebben we het gedurende het gesprek gehad over mijn marketingervaring, ervaringen als tekstschrijver, het begeleiden van drukwerk, mijn motivatie. Dat soort dingen. Maar er is met geen woord gesproken over leidinggeven. Ik heb hun overwegingen dus niet kunnen ontkrachten. Jammer.

Volgende Op naar de volgende sollicitatie. En wederom een les. Volgende keer zeg ik: stel dat er redenen zouden zijn om mij niet aan te nemen, waar zou de twijfel dan in zitten?

Het wordt gewoon tijd voor iets nieuws.


Geef een reactie

Categorieën

