Gepost door: Mieke | 7 november 2007

Beweging

Minimaal 3 uurtjes per week bewegen is het streven. Drie uurtjes. Wat is nou drie uurtjes? Toch vind ik het moeilijk om het in te plannen. Ik heb vooral het gevoel dat ik het razend druk heb.

Gisteren heb ik dus direct een zwemafspraak gemaakt met Ellie. En ik was naar haar toegegaan op de fiets. Op de terugweg de weekboodschappen aan het stuur. Acrobatische toeren richting huis. Maar, de fiets zien als vervoermiddel is toch ook alweer een stap vooruit😉.

Ik ben tot dusver eigenlijk geen sport tegengekomen die ik echt echt leuk vond. Waar ik lid van wilde worden via een vereniging. En dan standaarduren ernaartoe.

Fitness vind ik vooral ploeteren voor een spiegel. Ik heb daar nooit de lol van ingezien. Joggen ligt me ook niet. Wandelen vind ik wel fijn. Dus ik heb besloten dat meer te gaan doen. Het bos is hier niet zo ver vandaan. En daar is het nu prachtig. Fietsen… ik heb een knieblessure, maar af en toe een tochtje moet toch wel kunnen. Bammetjes mee en de omgeving verkennen. Dat is niet verkeerd.

Ik zou het fijn vinden om een doel te hebben. Geen marathon. Maar de Nijmeegse vierdaagse. Of een fietsvakantie. Of het lopen van het Pieterpad. Hmmm… heeft iemand nog suggesties?

Sport


Geef een reactie

Categorieën

