Gepost door: Mieke | 5 november 2007

Broekie

Als ik bezig ben met mijn bedrijf, dan heb ik de neiging om andere dingen voor me uit te schuiven.

Zo zit er nog steeds lijm op de trap. De verf om hem na een goede afkrab- en schuurpartij mee af te lakken is al wel binnen. Binnenkort toch maar weer eens mee verder.
Ook denk ik bij sommige aankopen: “dat komt allemaal goed als ik die leuke klapper heb gemaakt.” Zo dacht ik al tijden dat er met 2 spijkerbroeken prima te leven viel. Ik zal een geheimpje verklappen: dat klopt ook echt.

Maar toen mijn fijnste spijkerbroek aan het vergaan was, moest ik er echt aan geloven. Wij naar de zwarte markt. Nee… geen spijkerbroek met glitters en kralen op m’n billen. Maar een fatsoenlijk broekie, voor een fatsoenlijk prijsie.

En jawel, binnen 5 minuten geslaagd. Op de terugweg nog 2 makreeltjes gekocht. Een spindel glimmende schijfjes. En een turks pizza’tje voor de lunch. En floeps, weer naar huis. Alles bij elkaar nog geen half uurtje werk.

Was dat nou alles? Heb ik het daar nou zo lang voor uitgesteld? Dus mensen, mocht je me zien, zeg dan even: leuk broekie. Dan zijn die 5 minuten nog langer leuk, haha.


Geef een reactie

Categorieën

