Gepost door: Mieke | 30 oktober 2007

Storm

Toen ik Christie tegenkwam was ze zwanger van haar eerste kindje. Een prachtig meisje, dat werd geboren op mijn verjaardag. Nu zo’n 8 jaar geleden.

We werkten op hetzelfde kantoor. Ik heb daar heel veel van haar geleerd. Alles wat ze me heeft proberen bij te brengen over het vak administratie was nodeloze moeite. Veel van wat ze me heeft geleerd over het leven, heb ik goed in mijn oren geknoopt. We hebben vaak zitten hikken van de lach. Serieuze gesprekken gevoerd. Heerlijk gedanst. Er is in die jaren zoveel veranderd. Chris vond Huib en kocht een huis in Zeeland. Ik vond Tim en vertrok naar Alkmaar.

En nu had ik haar weer aan de lijn. Doodmoe. Een tikje afwezig. Met een spoedkeizersnee is op 24 oktober Storm geboren. Ik ben bloednieuwsgierig hoe hij eruit ziet. In ieder geval zitten alle 10 de teentjes en alle 10 de vingertjes er aan. En gaat alles goed. Gelukkig! De kleine liet zich zachtjes horen op de achtergrond. Zodra Chris zich wat beter voelt staan we op de stoep.

Storm, welkom op deze wereld jongen! En Chris, Huib en natuurlijk Demi van harte gefeliciteerd!!  Speciaal voor Demi dit plaatje:

Diddl waait


Responses

  1. Héj Miek, ik lees net je stukje, zaterdagochtend 3 november. Dank je wel!
    Ben blij dat wij elkaar 8,5 jaar geleden hebben gevonden, we hebben al veel hoogte- en dieptepunten met elkaar doorstaan. Waar we dan nu ook weer om kunnen lachen.

    Eigenlijk moeten we t.z.t nog eens flink gaan stappen zomaar met zijn 2, lekker swingen op foute muziek, maar dat zijn doorgaans de beste avondjes.
    Ik knap nu vrij snel op en je bent altijd welkom.


Geef een reactie

Categorieën

