Gepost door: Mieke | 29 oktober 2007

Werk/opdrachten

Logo Outbox

Op dit moment zit ik in twijfel. Vanaf januari 2006 ben ik officieel ondernemer volgens het KvK. Voor mijn gevoel moet ik het nog worden.

Allereerst heb ik Outbox op poten gezet. Een mooie site, met een goed concept. De resultaten bleven helaas achter op de verwachtingen. Waaraan dat lag? Ik had gehoopt, dat door een stimulering door middel van een maandelijkse prijs, de olievlek zich sneller zou verspreiden. Verder ben ik er misschien teveel in de breedte op gedoken. Ik bleef heel veel informatie verzamelen. En heb ik te weinig echte actie ondernomen. Ik was bang om echt geld uit te geven.

Daarvan geleerd begon ik bloggen voor een zakelijke doelgroep als een steeds grotere optie te zien. Er zijn behoorlijk wat vragen op dat gebied. Ik word er regelmatig voor benaderd. Ondertussen werkte ik bij AH als Traffic Coordinator.

Nu ben ik op het punt beland dat ik ga kiezen. Kies ik voor een baan in loondienst? Of ga ik voor het ondernemerschap?

Ik zou een baan in loondienst wel weer erg fijn vinden. Ondertussen heb ik een e-boek geschreven dat binnenkort uitkomt (ik hou je op de hoogte). En heb ik ook een opdracht binnengehaald. Een erg leuke opdracht bij Lof.  Ik kijk er de navigatie na (het functionele ontwerp, voor de kenners). Ik doe wat webredactie. Schrijf een handboek. En het zou zomaar kunnen dat daar een nieuwe opdracht uitrolt.

Hoe kan het toch, dat op het moment dat je je omdraait naar een nieuwe toekomst, de boel zomaar begint te lopen?   Het idee voor een volgende e-boek heeft zich ook alweer aangediend. Keuzes keuzes, of gebrek daaraan.🙂


Geef een reactie

Categorieën

