Gepost door: Mieke | 29 oktober 2007

Salespagina

Ik heb een eboek geschreven. Het heet Corporate bloggen. Ik heb dat gedaan omdat ik er tegenaan liep dat veel managers niet weten wat het begrip Webloggen of Bloggen nou eigenlijk inhoudt.

Bovendien hangt de internetwereld van vakjargon aan elkaar. Als ik een beurs bezocht, dan voelde ik me aangevallen op mijn kennis. Ik weet wat alle chique moeilijke termen betekenen, maar ik had behoefte aan internet in Normale Taal.

Die twee dingen zorgden bij mij voor een optelsom: mijn eerste eigen boek.

 Tell sell

Op dit moment ben ik een salespagina aan het schrijven. Zo’n salespagina zit een beetje in elkaar als een tell sell programma. Allereerst een wens, dan een aantal beloftes, vervolgens nog wat herhalingen en een tipje van de sluier hoe het werkt. Daaronder de betaalknop.

Laat ik nou van de vlotte communicatie zijn. Dat tell sell achtige geklets komt maar moeilijk uit mijn vingers. Maar goed… het is een beproefd middel gebleken.

Ik zwoeg nog even verder.

Als het onderwerp van het boek je interesseert laat dan even een berichtje achter. Je krijgt het boek dan gratis toegemaild. Op voorwaarde dat je een testimonial stuurt, zodra je het boek gelezen hebt.  


Responses

  1. Ja, Ja ik ben zo benieuwd

    Jeannette

  2. Ik stuur je het boek binnenkort op. Als de proofreading is afgerond. Ik hoor heel graag je mening Jeannette.


Geef een reactie

Categorieën

