Gepost door: Mieke | 29 oktober 2007

Lief weekend

Afgelopen weekend ben ik heerlijk met Tim naar de Veluwe geweest. We hebben er een bungalowtje gehuurd (spotprijsje) en zijn zaterdag naar de Zwaluwhoeve gegaan.

Vrijdag was er eerst gedoe. Opstaan, inpakken, nog even snel wat werken, nog even wat inpakken. Eten, nog even wat werken, checken of ik iets wel ingepakt heb, nog even wat inpakken en gaan. Tim gaat op vrijdag naar school. We hadden afgesproken dat ik hem op zou halen op het station Amstel in Amsterdam.

Er was file. En de navigator gaf een andere weg aan dan ik gewend was… waag ik het erop? Toch maar gedaan. Het bleek een goede keuze. Joepie, Tim is aan boord. Voor het aanschuiven richting het oosten van het land nog even een snelle stop voor een kleine hap bij de grote M.

Remmen, koppelen, gas, remmen, koppelen, gas. We hadden ruim een uur vertraging.

En toen… toen reden we ineens onder de bomen door. Een quilt van groen, geel, oranje, rood tot fel roze viel over ons heen. We werden getroffen door de schoonheid ervan. Alle gespannen spieren werden overvallen door de rust en warmte van deze gekleurde deken.

Het hele weekend is dat gevoel niet meer weggegaan. Een heerlijk weekend. Vogeltjes met de kleuren van aquariumvisjes. Appelvinkjes met roze buikjes, felblauw gekapte koolmeesjes, een piepklein winterkoninkje vlak voor de ruit. Samen met mijn lief temidden van al dat moois.

Tim en ik

Een lief weekend.


Geef een reactie

Categorieën

